Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Я МОЖУ ЗМІНЯТИ ТОВАР ЧИ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАлежної якості: Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо). Виключення Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ: У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені. ДЕ І ЯК МОЖНА ПРОВІЗТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? Обмінювати чи повернути товар можна у нас за адресою, наданою співробітником магазину. При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек/витратну накладну. Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за телефоном. ХТО ОПЛАЧУЄ ДОСТАВКУ? У разі повернення/обміну товару належної якості всі витрати на доставку оплачує покупець. У разі повернення/обміну товару неналежної якості всі витрати на доставку оплачує магазин. ТЕРМІНИ І УМОВИ ОБМІНУ: Строки заміни товару: протягом 14 днів (на практиці 2-5 днів). ТЕРМІНИ І УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАСОБІВ : Строки повернення покупцю вартості товару проводиться на банківський рахунок або готівкою протягом 7 днів (на практиці 1-2 дні). Сплачені комісії, проценти пов'язані із купівлею товару магазин не повертає.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.