Кошик
861 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

63000, площадь Юрия Кононенка, 1б, Харків, Україна
+380 (50) 576-15-34
+380 (57) 744-01-45
ATOOL
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Я МОЖУ ЗМІНЯТИ ТОВАР ЧИ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НАлежної якості: Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ тощо). Виключення Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ: У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені. ДЕ І ЯК МОЖНА ПРОВІЗТИ ОБМІН АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? Обмінювати чи повернути товар можна у нас за адресою, наданою співробітником магазину. При собі вам потрібно мати товар, упаковку та комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек/витратну накладну. Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за телефоном. ХТО ОПЛАЧУЄ ДОСТАВКУ? У разі повернення/обміну товару належної якості всі витрати на доставку оплачує покупець. У разі повернення/обміну товару неналежної якості всі витрати на доставку оплачує магазин. ТЕРМІНИ І УМОВИ ОБМІНУ: Строки заміни товару: протягом 14 днів (на практиці 2-5 днів). ТЕРМІНИ І УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАСОБІВ : Строки повернення покупцю вартості товару проводиться на банківський рахунок або готівкою протягом 7 днів (на практиці 1-2 дні). Сплачені комісії, проценти пов'язані із купівлею товару магазин не повертає.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner